TTMER33: VoIP központ menedzselése
Ellenőrző kérdések
A mérés elején öt kérdésre kell választ adni.
Egy hibás válasz a
mérésre adott osztályzatot egy jeggyel rontja. Kettő vagy annál több
hibás válasz pótmérést eredményez!
- Mi a különbség egy központ kezelői készlete és adminisztrátori terminálja között?
- Ismertesse a PSTN helyi hálózat modellben szereplő központokat!
- Mi a tandem központ feladata a PSTN hálózatban? Csatlakozik-e ilyen központhoz készülék?
- Ismertesse a TPV központok szolgáltatás osztályait!
- Ismertessen öt a TPV központokban alkalmazott általános (rendszer) szolgáltatást!
- Ismertessen három a TPV központokban alkalmazott hálózati szolgáltatást!
- Ismertessen három a hívás kezdeményezést könnyítő szolgáltatást!
- Ismertessen három, hívások fogadásával kapcsolatos mellékállomási
szolgáltatást!
- Késő este hívja munkahelyét. Van-e remény arra, hogy valaki fogadja hívását? Melyik mellékállomási szolgáltatás alkalmas erre?
- A "Paging" szolgáltatáshoz szükséges-e speciális trönk a központban?
- Milyen a kapcsolatfelépítésre használt stringeket ismer?
- Ismertessen néhány a hálózati szolgáltatásoknál alkalmazott hozzáférési kódot!
- Mi a hívószám, milyen attributumai vannak? Használják ezeket az attributumokat útvonalválasztásra?
- Ismertesse az ISDN hívószám és cím felépítését!
- Mi a számozási terv? Ismertesse a számozási tervek alap osztályait?
- Mi az "uniform" vagy "coordinated" számozási terv lényege, és hol használják azt?
- Milyen üzenetekben és mikor továbbítják a hívószámot két központ között?
- Mi a trönk? Ismertessen néhány trönk osztályt!
- Milyen fő feladatokat kell megoldani egy központban kimenő hívások megvalósításával kapcsolatban?
- Egy útvonal leíró tábla milyen lehetőségeket nyújt különböző számozási tervvel
rendelkező központok illesztésére?